Pirkimo taisyklės

  • Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis makecommerce.lt mokėjimų platforma.
  • Klientas apsilankęs parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
  • Suformavus prekių krepšelį, klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Parduotuvė patvirtina, kad kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
  • Toliau klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo parduotuvėje būdų. Kartu gali būti pasirenkamas prekių pristatymo būdas ir kaina.
  • Paskutiniame žingsnyje sugeneruojami visi kliento pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas, klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi. Klientas turi galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš išsiunčiant užsakymą. Tuo atveju, jeigu prieš prekių pasirinkimą klientas nėra susipažinęs su parduotuvės taisyklėmis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymą bei jame pateiktus duomenis, kitaip, bus laikoma, kad klientas yra susipažinęs su taisyklėmis.
  • Klientui patvirtinus užsakymą, parduotuvė gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna parduotuvė. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp kliento ir parduotuvės yra sudaryta sutartis. Tačiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai parduotuvė gauna patvirtinimą iš kliento pasirinkto atsiskaitymo būdo apie atsiskaitymą už prekes.
  • Klientui pateikus užsakymą, parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei kliento pateikti duomenys.
  • Parduotuvė gavusi pranešimą, jog klientas atliko mokėjimą už padarytą užsakymą, įsipareigoja jį įvykdyti.
  • Kliento pateiktas užsakymas saugomas parduotuvės duomenų bazėje remiantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.
  • Visais atvejais laikoma, jog klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis parduotuvės taisyklėmis.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite 5€ nuolaidą pirmam apsipirkimui

Akcijos, nauji produktai ir išpardavimai. Tiesiogiai į Jūsų el. paštą.